Servisni prohlidka auta

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Pátek Červenec 30 20:35:02 CEST 2004

To davaji standardne jak do Octavii, tak i do Pasatu, ... . Presne oznaceni
si nepamatuji, muzu napsat, ale asi Vam to nic nerekne nejake WW... .
Taky jsem na to koukal pri nakupu auta. Vubec, ze prvni prohlidka po
30tisicich, ... . Znamej dela v servisu a nakupni cena oleje pro ne je cca
50 %.

Samozrejme, ze olej je vhodne menit casteji melo by to byt pro motor lepsi.
Uvidim,  kdyz bude moc cerny, tak ho necham vymenit drive.
Na druhou stranu to snad ma koncern snad odzkouseny nebo ne ?

Jirka
----- Original Message -----
From: "Radek a Petra Vickovi" <rvicek@quick.cz>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, July 30, 2004 8:15 PM
Subject: RE: Servisni prohlidka auta

Muzete mi rict co to je za chlast co Vam do toho lejou? Asi petihvezdickovou
Metaxu tipuju. To z Vas delaj peknou kavku. Tu samou (spis lepsi) sluzbu
udela olej "mene" kvalitni vymeneny casteji. Mimochodem kdo si mysli, ze
prilepsi beznemu motoru plnou syntetikou navic menenou jednou za rok nebo
dva tak se seredne plete. Ale uz je to dost OT - da se toho najit hromada na
netu a hlavne pak si to srovnat v hlave kolik je vyrobcu pro olejove
zaklady.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.