OT: Servisni prohlidka auta

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Červenec 30 15:17:26 CEST 2004

no jeste se me, ani u nikoho koho znam ze sveho okoli kdo dela do aut, nikdy
neprojevila jedina zavada, ktera by mela souvislost s mene castym menenim
oleje. proste pokud nejezdim, dejme tomu 5000km rocne a olej vymenim po 3
letech, nic se nedeje. jestli jsem tim snizil teoreticky zivotnost motoru z
300kkm na 250kkm, tak se toho to auto stejne pri tomhle prubehu nedozije.
pokud jezdim casto( ja 60kkm ) rocne, tak ten olej samozrejme vymenim jak je
potreba. kdyz uz byl nekdy prusvih motor + olej, tak pouze, ze tam olej
nebyl.
jinak vyrobci motoru ze me mit radost musi, protoze jejich vyrobky testuju
opravdu hodne narocnym spusobem a muzu rict, ze ty motory vyrabej fakt
dobre.
nikdy zadny problem i pri obcasnem zanedbani udrzby.
vseho s mirou a servis at vydelava i na necem jinem nez olej a diagnostika
:-)))).
tomik.

-----Original Message-----
From: Radek a Petra Vickovi [mailto:rvicek@quick.cz]
Sent: Friday, July 30, 2004 3:03 PM
To: '[HWnews]'
Subject: RE: Servisni prohlidka auta

Rozhodne nejsem fanda drahych servisu a ani vymeny oleje za 3500Kc - nicmene
to proc se meni olej zhruba po jednom roce bez ohledu na najete km je to ze
jakmile se byt parkrat otoci v motoru nastartujou se v nem procesy ktere ten
olej postupne degradujou - predevsim vzrusta obsah ruznych kyselin (treba
stavelove a ruznych dalsich), ktere vam pak pusobi korozi motoru. Takze neni
v podstate moc dulezite kolik za rok najedete - muzete najet na dlouhych
strekach klidne 50kkm a olej bude mnohem lepsi nez kdyz kazdy den jezdite do
prace 3km.

Takze olej menit - pokud nemate zavodaka staci levnejsi, ale treba i
castejc.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.