mcu + a -

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Pátek Červenec 30 12:59:04 CEST 2004

Nastvany ne, ale kdyz se o PIC nekdo vyjadruje v souvislosti s vykaly, co z
toho mohlo asi tak vzniknout ? To pak nekdo kdo o tom nic nevi cte nebo
zprostredkovane zaslechne, ze tohle je uplne na houby a pak nekomu nabidnete
PIC presne dle jeho pozadavku vyhovujici po vsech strankach a on se zacne
ptat, proc do toho ma dostat "takovyhle odpad", ze nekde slysel ...

Povery vznikaji presne ze strany lidi, co napisi ze je nepouzivaji nebo
minimalne, ale hodnoceni podobneho stylu se zdrzet nemohou, takze se pak
nemohou divit, co ze strany lidi co je pouzivaji stale muze taky prilitnout.

Tolik k vysvetleni jak k tomu doslo a proc mne mohli vzit vsichni certi :).

Jinak SX28 a SX48 mam supletem pro strycka prihodu, pro okamzik, kdy budu
potrebovat nevybaveny PIC nizke rady s rychlym provadenim instrukci, nicmene
tato situace jeste realne nenastala, takze nemohu moc hodnotit neco, co
bezne nepouzivam.

SX udelaly dle meho nazoru nejvetsi radost Parallaxu pro jejich Stamp - tedy
pro interpreter BASICu. Stejne tak mohou byt fajn pro specialni periferie,
ktere stihnou delat softwarove. Z hlediska vybaveni pameti ovsem nelze
predpokladat snadne nasazeni ve vetsich projektech a pokud ano, pak stejne
jako u toho STAMPu pujde o emulaci nejakeho CPU a podobne. Pro realtime
aplikace mohou byt prima, protoze tam neni tak casto potreba velke mnozstvi
pameti, ale hlavne vsechno stihat co nejrychleji a reagovat s co nejmensim
zpozdenim i kdyz to jiste take nelze uplne generalizovat.

Delal jsem treba TV generator vypisujici 32 znaku na 22 radku a chtel ten SX
pouzit. Jenze se mi do nej nevesla ani vsechna zobrazovana pismena a tak tam
nakonec skoncil PIC18, ktery to stihl na 40MHz tak tak take a pismena jedne
obrazovky se vesla :).

--
Jiri Bezstarosti