Ka*a*itor a dalsi kraviny!

Petr Stetina petr@lab.cz
Pátek Červenec 30 10:51:50 CEST 2004

aze wrote:

> Něco na víkend: nemá někdo zkušenosti se subj. řekněme 1F/20V, který s
> oblibou používají jistí hi*isti? Zajímá mne několik věcí:
> Jakým proudem se to dá nabíjet a vybíjet, jaký to má svod po nabití, tedy za
> jak dlouho se sníží napětí naprázdno řekněme na polovinu, jak velký je ESR a
> zda to někdo nezkoušel použít třeba jako baterii pro něco malého (v některém
> z posledních AR byl jednoduchý DC/DC měnič na 9V pro kondenzátor pro napětí
> tuším 2,4V). 1F při těch 20V je to docela slušný náboj, ale je to dost velký
> válec. Pro jednoduchost uvažujme typy bez displejů  :-))
> [...]

Tohle uz neni vtipny!

Chce to nejake jine, *neotrele* tema. Napriklad srovnani PIC vs AVR,
nebo C/C++ vs ASM nebo (a to se vzdycky ujme...) Linux vs Windows!

Pri pohledu na thread 'simulace zarivky' se musim zeptat, zdali jmeno
'Ondřej Kalendovský' neni pouze vas pseudonym? Vsem kteri na prispevek o
blikajicich zarovkach odpovedeli: uz to nekurte! ;)

Nic ve zlem - hezky vikend!

BTW: mailu neni nikdy dost (aze/seznam.cz, atlas.cz, volny.cz...)! ;)

Petr