Paralelni programator T89C51RD2

Tomas Kaiser kaisert@pf.jcu.cz
Pátek Červenec 30 08:12:50 CEST 2004

Stavim paralelni programator mikroprocesoru T89C51RD2. Jako interface
mezi PC a T89C51RD2 je jina 8051. Programovaci mody (cteni signatury
cipu, mazani, ctani a zapis do XAF, cteni a nastavovani HSB) mi funguji.
Ovsem ta nejpodstatnejsi vec, zapis, mi ne a ne fungovat. Podle
READY/BUSY pinu (P3.2) se zda, ze se neco zapisuje, ale jakykoliv pokus
o cteni z pameti vrati hodnotu 0x00.

Nemate s tim nekdo zkusenosti, popr. nevedeli by jste co s tim?!

Predem diky

--
Tomas Kaiser
Pedagogicka fakulta Jihoceske univerzity

[Our hardware runs better without Windows (BMW 320 Cabrio)]