simulace zarivky

Saša 'Viky' Svobodová viky@zdravotnici.cz
Čtvrtek Červenec 29 20:46:52 CEST 2004

Zdravíčko,

    no já nevím jak to říci. Víte nechápu proč chce někdo simulovat
zářivku a ne ji rovnou použít. No asi byli naši před léty bohatí a
kopili mi delší vedení a já si na něm teďka asi sedím.

    Jinak startér zapojený do série se žárovkou je super věc, krásně to
bliká, asi tak jako "blikačky" z tržnice. Tam je přeci použitý úplně
stejný princip. Tedy myslím ty "blikačky" co nemají škatulku s hrací
strojkem, no spíše s kníkadlem :-P

    A také to umí fest kopnout, vlastní zkušenost. ;-)

    Mimochodem, ten startér a tlumivka není potřeba, pokud se použije
dostatečné napětí tak stačí i předřadník :-)  Ale pak to zase nebliká.

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: viky@zdravotnici.cz