Modem na adsl

Saša 'Viky' Svobodová viky@zdravotnici.cz
Čtvrtek Červenec 29 18:39:27 CEST 2004

Zdravím,

    já mám doma Thomson SpeedTouch  510 a je to bezva stroječek. Vřele
jej doporučuji. Má ale jenom jeden Eth. výstup. Ale vím že se dělají i
více portové, nevím ale čísla, já za ním mám switch a funguje to bez
potíží a naprosto k mé plné spokojenosti :-)

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: viky@zdravotnici.cz