mcu + a -

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Červenec 29 16:37:36 CEST 2004

Nikdo tu jeste nezminil SX20AC od Ubicomu (takovej vylepsenej PIC16C54), nacpu
do ni 50MHZ krystal a napraskam vam pr... i s 12 bitovym slovem :o)
Danhard

--------------
Jirko sorry, ale vypotil jsi svym obvyklym stylem 328 slov ale pointu jsem
pri opravdu uprimne snaze dlouho nemohl pochopit :-(

Ale nakonec jsem snad prece jen byl naveden na tu spravnou a jedinou cestu
vedouci k vseobecne spokojenosti :-)))

Takze na zacatku jsme meli:
- AVR - 16MHz, 11W, 10 taktu -> 625ns
- PIC   - 40MHz, 10W, 20 taktu -> 500ns

Ale ono je to vlastne uplne jinak, ze:
- AVR - xtal 16MHz, interni takt 48MHz, programova smycka ma 11W, 30 taktu ->
625ns
- PIC   - xtal 10MHz, interni takt 40MHz, programova smycka ma 10W, 20
taktu -> 500ns

Ano AVR jsou jednoznacne horsi, pomalejsi a mene vykone uC

AVR je sunt a pouze duse prosta by ho nekdy pouzila :-))))

Jsem duse prosta a lina a tak budu dale pouzivat AVR s GCC a budu spokojeny.
V hloubi duse mi sice bude hlodat cervicek, ze se nemohu radit po bok
skutecnych guru,
ale s tim se snad nejak poperu a nebudu prilis trpet pocitem menecenosti
:-))))

S pozdravem
MK