mcu + a - : miscellaneous

Michal Krestan krestan@hw.cz
Čtvrtek Červenec 29 14:40:18 CEST 2004

----- Original Message -----
From: "Wek" <wek@evona.sk>
To: <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Wednesday, July 28, 2004 1:27 PM
Subject: mcu + a - : miscellaneous

> Fajn, silnu trojku ('51, PIC, AVR) by sme mali, ani toho flamu nebolo tak
vela
> ako som sa obaval...
> :-))
> A spomenuti bolo aj zilogovci: Z8 a rabbit.
> Teraz by to chcelo trocha menej tradicnych:
> - TI
> - Motorola
> - STM
> - NS (COP)
> - japonci
> ???

To se obavam, ze uz se tu nikdo moc nezmini. Ne jednou jsem s nekym uz resil
trend, ktery tady u nas vladne.
Kazdy jede na PIC, AVR, nebo x51, ale ostatni, jako je napr. NEC, TI,
atd.... Ty proste se nejak hojne nevyuzivaji.
Nerikam tim, ze jsem se nesetkal s firmou, ktera napr. NEC znacne pouziva,
ale proste o prvnich zminovanych MCU
slysim vice nez casto. Kdyz uz tu neco srovnavate, tak pridam k zminenemu
MSP od TI:

+++podpora gcc
+pomerne dobry vyber periferii
+16bit architektura
+velice dobra dostupnost jak velych mnozstvi, tak i samples
+velice dobry pomer cena/vykon u nekterych MSP

-obcas horsi dokumentace
-3.3V verze neni pro pinouts 5V tolerant

        Michal