Re: HDO signál

Tomas Mainzer tmgprs@t-email.cz
Čtvrtek Červenec 29 13:01:29 CEST 2004

Kdysi jsem delal pokusnou implementaci, ktera spocivala v oddelovacim trafu,
A/D prevodniku a DSPcku, ktery sledoval frekv. slozku 216.16 v datech + by
take delal vyhodnocovani spravne spinaci sekvence - tedy jestli si chcete
trosku pohrat.
Jinak na to urcite budou spec. obvody a zapojeni bude ve smyslu oddelovaci
transf + uzka pasm propust (216.16Hz) + specializovane vyhodnocovaci IO.

T.M.

-------