Re: Problém s S202S02

Kotlaba Jaroslav Ing. kotlaba@zpa-pecky.cz
Čtvrtek Červenec 29 12:25:10 CEST 2004

Taky bych si tipnul na nejake sitove ruseni, kdyz to bylo jen u zakaznika.
Mam zkusenost, ze nejake zarizeni ve stovkach exemplaru u ruznych zakazniku
cele roky funguje bez problemu a nekde se poroucha hned, jak se tam
instaluje.
Tomu by nasvedcovalo i to, jak se tu psalo, ze zavada byla odstranena
pridanim varistoru.