sdileni disku v XP

Stribrnak email@europeum.cz
Čtvrtek Červenec 29 08:58:49 CEST 2004

Takze jsem zkousel, a i u XP to funguje. Zde navod pokud to chcete vypnout:

Jak trvale zrušit administrativní sdílené složky (tj. C$,D$, ... a ADMIN$)
na stanici a serveru?

A: Spusťte regedit.exe a v
"HKLM/SYSTEM/CurrentControlSet/Services/lanmanserver/parameters"  vytvořte
DWORD hodnotu (pokud již neexistuje) se jménem "AutoShareServer" - v
případě, že vypnutí sdílených složek chcete provést na serveru nebo
"AutoShareWks" - v případě, že vypnutí sdílených složek chcete provést na
stanici a nastavte tuto hodnotu na 0. Hodnotou 1 si je opět můžete
zpřístupnit.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Tomáš Skočdopole
Sent: Tuesday, July 27, 2004 8:12 PM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: OT: sdileni disku v XP

Dobry den,
mozna mi nekdo poradi. Mam takovyto problem: nemuzu se v siti dostat na
pocitac s winXP pres adresu \\pocitac\c$
Ve W2k to fungovalo takto: na w2k jsem si musel vytvorit ucet s admin pravem
a vedle na 98 jsem se pod timto jmenem prihlasil. A pres vyse uvedenou
adresu jsem normalne prochazel disky (c$,d$...) Toto same sem udelal v XP
ale neuspel jsem...
Predem dekuji za rady