Stitky na panel, sitotisk

j.prachar j.prachar@i.cz
Čtvrtek Červenec 29 07:52:40 CEST 2004

Kamarad ma NC gravirku, mozna by se s nim neco dalo dohodnout.
Pro potreby takovych tech stitku na dvere se delaji plastove desky co
maji na povrchu napodobeninu brousene mosazi (asi i jiny povrchy) a na
gravirce se to profrezuje az do cerneho podkladu. Vypada to docela
dobre, ale nevim jak by se to nekomu libilo na panelu.
Jinak jsem u nej na ty masince videl mimo frezy taky diamantovy hrot
kterym to umi ryt.
http://www.grafe.jnc.cz/
JP
P.S. Omlouvam se za malinko reklamy (i kdyz z toho nic nemam), ale treba
by se to nekomu mohlo hodit.