Stitky na panel, sitotisk

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Středa Červenec 28 19:04:24 CEST 2004

At 15:41 28.7.2004 +0200, dasl@tchibo.cz wrote:

>6) Pouzit technologie DPS potisku fotocestou, jak tady take zaznelo.
>Zbyva pouze najit ochotneho a cenove dostupneho vyrobce DPS.

Coz o to, ja jsem takhle taky paneli delal, ale nemam tak velke sito abych
potisknul 19" :-( A nemam ani bilou barvu.
BTW: Je pravda, ze tohle funguje celkem dobre, ale mechanicky to moc odolne
neni. Taky je potreba vybrat vhodnou podkladovou barvu, aby ji nenarusila
vyvojka. Komaxit je asi idealni...

BTW:Pokud chcete pouzit hotovy plech s dirama atd. pak by bylo mozne ho
nastrikat komaxitem, pak popis vygravirovat a do drazek nanest bilou barvu...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz