Technicka dokumentace

LuKas hradlo@atlas.cz
Středa Červenec 28 14:40:28 CEST 2004

Dokumentaci delam ve Wordu, schematka exportuji do PS a graficky upravim v
Corelu a fotky upravuji v Gimpu.

I když jsem se naucil ve Wordu pouzivat pole a ruznou další automatizaci
dokumentu, neprijde mi to moc profi. I když u toho asi zustanu, protože to
pro moje ucely celkem staci, taky by me zajimalo, jak dokumentaci delaji
profici. Nepredpokladam totiž, ze třeba u Microchipu nebo Analogu delaji
dokumentaci ve Wordu :-)

LuKas

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Wednesday, July 28, 2004 1:47 PM
To: Hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: Technicka dokumentace

Chtel bych se takhle do plena zeptat, v cem kdo delate technickou
dokumentaci (uzivatelske prirucky, servisni manualy, vykresy, katalogove
listy a tak)?

Ja delam textove dokumenty v XML s vlastnimi DTD a sablonami, pro editaci
pouzivam XMetaL, sazbu do PDF programem XEP. Je to silena prace vsechny
sablony pripravit a dat dohromady ale pak uz jde psani rychle a vysledek je
skoro tak dobry jako kdybych to delal ve WordPerfectu (se slzou v oku
vzpominam...:-)).

Veskere obrazky do toho kreslim v CorelDraw a dokonce v nem delam i
technicke vykresy (CAD nemam a na tech par vykresu rocne si ho nehodlam
kupovat ani se ho ucit). Kdyby existovalo neco napul mezi CAD a CorelDraw
asi bych na to presel.

Ales Prochaska