mcu + a - : miscellaneous

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Červenec 28 13:50:38 CEST 2004

Jako japonce jsem vzpomenul NEC, spatna dostupnost a pokud nemate zajisten
projekt ktery se bude realizovat alespon v tisici kusech tak na ne radeji
zapomente. V CR sice Elatec ma nekolik typu skladem a proda je i v nekolika
kusech a pomerne rozumne ale... Dostupnost vyvojovych prostredi take nic
moc. Jinak po technicke strance jsem byl spokojen, mame s nimi i nejake
aplikace. Velmi pekne vypada i
http://www.hw.cz/firemni_clanky/elatec/clanky/motor_control.html ale obavam
se, ze opet plati vyse uvedene. Podobne je to i u jinych MCU co jsem videl -
Fujitsu, Reneseas (nebo jak se jmenuji - spojeni Mitsubishi a Hitachi). Toto
je hlavni a velke - japoncu vseobecne.

Motoroly by mohly byt zajimave (osobne jsem zacal a skoncil u CPU 68xxx, s
MCU jsem nemel moznost pracovat) nebot jiz vyrabeji dost typu s FLASH a
dostupnost by mela byt take lepsi nez v minulosti ale opet se obavam, ze je
to vyrobce orientovany na velke serie.

Pavel

P.S.
> A spomenuti bolo aj zilogovci: Z8 a rabbit.
radeji bych pred nikym od ZiLOGu nemluvil o Rabbitech, pry to nemaji radi
:-)))