Stitky na panel, sitotisk

Martin Sátek martin.satek@jano.cz
Středa Červenec 28 12:11:55 CEST 2004

> No to je mi jasne, takto jsem to take delal, ale
> kdyz mam na panelu treba 10 otvurku na LED 3mm nebo podobne veci
> a treba otvory na tlacitka, kde hmatnik zaleza dovnitr pristroje,
> takze je videt ten nozem rezany a pizlany otvor, neni to ono...
> Navic, kdyz chci mit cerny podklad a bila pismena...
> Holt asi nezbude nez zaplatit... :-(
> Nebo ?
>
> David Slosarek

Nebo si vemte plech, nejlepe Al. udelejte potrebne otvory.
Potom si na nej nechte nastrikat komaxit ( cerny )
Dale udelejte navrh panelu jako kdyz delate DPS
A nakonec si nechte u nejakeho vyrobce DPS udelat potisk bilou barvou na ten
panel.
Jako kdyz je potisk na DPS
Obe barvy se pecou pri vyssich teplotach a panel je velice odolny a efektni.
Potisk DPS fotografickou cestou neni tak drahy a umi velice jemne cary.
Pokud to musi byt profi, tak si nechte udelat otvory vodnim paprskem popr.
laserem.
Dnes to uz neni tak drahe.

Ma to jednu nevyhodu, panel bude muset byt asi vetsi a po potisku se okraje
odstrihnou.
PS: ta cerna barva musi byt vypalovana, jakekoli jine laky i epoxidove
nevydrzi zapekaci teplotu potisku.

Martin