Nezamenitelnost konektorov - problem na stredajsie dopoludnie :-)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Červenec 28 11:28:46 CEST 2004

jj, stalo sa aj horsie :-) robosi narvali vodne hadice na konektory kde
malo ist helium. Proste bolo treba trochu viac namahy, ale oni su
sikovni, takze sa podarilo :-)