Stitky na panel, sitotisk

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Středa Červenec 28 09:15:41 CEST 2004

> Jasne, jakykoliv patvar ktery lze nakreslit. (uz vidim jak mi nekdo posle
> obrazek te kostky se "trema" vystupkama ;-)))

Ty umis rotacni frezou i ostre vnitrni hrany otvoru ? :-))

> Neni. Chce to rovnomernou vrstvu, nechat zavadnout a pak slepit a zatizit.
> Kazdopadne ta laminovaci folie je pomerne tuha, takze se to nekrouti.

3M dela spoustu ruznych lepidel, na panely pouzivam Photo Mount, coz je
"chemopren ve spreji". Da se koupit v kazdem lepsim papirnictvi, ovsem
pozor, prodejci maji opravdu ruzne ceny. Ve 3M vyjde na priblizne 350 Kc,
ale videl jsem ho i za 1.400 Kc ...
--
Rt

---