Stitky na panel, sitotisk

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Středa Červenec 28 09:07:12 CEST 2004

At 08:23 28.7.2004 +0200, dasl@tchibo.cz wrote:
>To vypada zajimavì. Jen pár dotazù:
>Laminováním myslíte to zatavení do fólie z obou stran,
>nìco jako je na obèance ? To myslím dìlají v copy centrech ?

Ano.

>Dále, co to je ta TK fréza ?

Tvrdokovova, slinute karbidy. Extremne tvrde a ostre, extremne krehke,
pomerne drahe.

>Pøípadnì kdo by byl schopen vyfrézovat to podle kótované pøedlohy do
>plechu, napø. 1,5mm  ?

Treba ja ;-) Ale ne do zeleza, do duralu v pohode.

>Vy máte tu frézu pøímo doma nebo nìjak k dispozici ?

Mam ji doma, viz. nase www stranky.

>A dají se takto dìlat i obdélníkové otvory, napø. na hmatníky tlaèítek,
> tahové potenciomatry apod ?

Jasne, jakykoliv patvar ktery lze nakreslit. (uz vidim jak mi nekdo posle
obrazek te kostky se "trema" vystupkama ;-)))

>A ten chemoprén se docela ¾moulá, není potom vidìt pod tím ¹títkem ta
>nerovnomìrnost lepidla ?

Neni. Chce to rovnomernou vrstvu, nechat zavadnout a pak slepit a zatizit.
Kazdopadne ta laminovaci folie je pomerne tuha, takze se to nekrouti.

 Nebo mnì napadne lze pou¾ít napø. lak (barvu) ve
>spreji ?

Jako na prilepeni? To nevim, to bych neriskoval. Chemopren jsem zvolil
proto, ze drzi skoro na vsem, ona ta laminovaci folie nejde lepit kazdym
lepidlem :-( Taky jsem zkousel to laminovat jenom z jedne strany, ale to se
mi neosvedcilo...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz