Stitky na panel, sitotisk

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Středa Červenec 28 00:09:01 CEST 2004

At 17:08 27.7.2004 +0200, dasl@tchibo.cz wrote:
>--===============0357799906==
>
>No to je mi jasne, takto jsem to take delal, ale
>kdyz mam na panelu treba 10 otvurku na LED 3mm nebo podobne veci
>a treba otvory na tlacitka, kde hmatnik zaleza dovnitr pristroje,
>takze je videt ten nozem rezany a pizlany otvor, neni to ono...

Ja to delam tak, ze panel vytisknu na barevnem laseru na nejaky lepsi papir,
pak to zalaminuju a prilepim na panel (plast nebo dural) chemoprenem. Potom
teprve frezuju diry TK frezou pri vysokych otackach. Vysledek je naprosto
super, otvory vypadaji jako vysekane a hlavne odpada problem trefovani se
samolepkou s dirama na diry v panelu...

>Navic, kdyz chci mit cerny podklad a bila pismena...

Inverzni tisk na laseru je sice mozny, ale vysledek neni takovy jako pri
pozitivu. Jista moznost by byla nastrikat panel na bilo a prelepit ho
negativnim filmem z osvitky...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz