OT: Jak zachranit data z CF?

Jiří Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Úterý Červenec 27 10:33:00 CEST 2004

Proto je dulezite pred odpojenim USB zarizeni dat bezpecne odebrat Hardware
a ne jen ji vyrvat z PC.
Pak se Vam nestane, ze by se jeste data byla v cache. Po bolestive
zkusenosti to uz jinak nedelam.
Jeste poznamka - pokud vam to rekne, ze ted nelze HW odebrat podivejte se
jestli nekde nemate ten disk otevreny v okne - mne to dela v Total CMD.
JIri Vojtek