OT: Jak zachranit data z CF?

Michal Gregor MichalGregor@seznam.cz
Pondělí Červenec 26 21:27:11 CEST 2004

Diky,
skvela vec...
Bohuzel naslo to data, které jsem korektne vymazal, ale ne ty co potrebuji. Zrejme byla nejaka chyba pri zapisu.
Pouzivam tu FLASku na hrani, jako disk v PC. Uz jsem s ni mel jednou problemy. Kolega rikal ze to neni zcela kompatibilni s HDD, k tomu muze byt problem ve ctecce. Pristi pouziji radeji osvedcenou FLAS tuzku.
Jdu kreslit znovu...
Michal