MIDI pedal ke kytare

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červenec 26 19:18:29 CEST 2004

Ondr(ej Kozumplik wrote:
> zdravim konferenci.
> Prave se uz nekolikatou hodinu snazim vygooglovat nejakej kloudnej pokec
> o MIDI prikazech a controllerech pro kytarove efektove krabice, jakou je
> napriklad POD 2.0 od fy LINE 6, ktery mam ja, a stale nic.. Nevim o tom

zadni strana pred tvrdyma deskama manualu. Aspon vsecky nastroje s MIDI
tam maji MIDI implementation chart.

> skoro nic, jen to ze jde o seriovku, kde se posilaj prikazy a hodnoty.
> Muze me prosimvas nekdo nakopnout, poradit, odkazat na nejaky linky nebo

www.epanorama.net

google: midi interface circuit

Nejlepsi nakonec:

google: midibox64

> tak. Potrebuju vylozene popisne informace jak ten kytarovy POD ridit.
> Hardware a soft si uz nejak ukuchtim, jen musim vedet co tam narvat a jak.

ukuchtite? Vite ze ne kazdy optoclen je vhodny na MIDI? Treba u nas je
hodne dostupny a pouzitelny 6n136...138.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list