SN75117P

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Červenec 26 17:54:25 CEST 2004

Jeste by se asi musela pribastlit jedna inverzicka :o)
Kdyz to je tezky radit, ty dotazy byvaji takovy na pul huby a pritom byva
reseni zcela proste.
Co ja vim jestli je zapotreba vymenit vadneho brouka v hotovem zarizeni "bez
bolesti", nebo jestli jde o nejaky duchaplny vyvoj, kde musi byt zrovna tento
typ! (protoze je to uz asi sesty repajc neceho, kde to puvodni autor pouzil,
protoze jich mel krabicku v supliku :o))

Danhard