PDF-ko

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Neděle Červenec 25 20:19:38 CEST 2004

A pokud se o nejakou "cernotu" jedna, a dotycne PDF ma zakazane kopirovani
textu, da se pouzit linuxove "pdftotext" z baliku "xpdf", ale musi se mu
patchnout zdrojak. Coz je vcelku trivialni, jelikoz pri pokusu o konverzi
zablokovaneho souboru to vyplivne chybu, ta zprava se da najit ve zdrojaku
grepem, naleza se v subrutine volane pokud je test nejake promenne z toho
PDF souboru platny, a ten test se pak zakomentuje a program se zkompiluje
a je pokoj.

Kdyz pouzivate pdftotext na zobrazeni PDF v negrafickem prostredi, jsou
takovehle hacky hola nutnost k preziti. Proc nekdo takovou pitomost
vymyslel mi unika, je to jenom otravne a znehodnocuje to jinak docela
pouzitelny format.

..ps.gz alternativa tady byla o MOC let driv nez PDF, tyhle nesmysly
implementovane nemela, a nikomu nechybely.