Poradite pri patku s PWM , respektive s navrhem RC filtru?

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Červenec 24 19:23:50 CEST 2004

Coz o to, zrejme pocitaji s vyuzitim te PWM-SigmaDelta na nejake vykonove
rizeni, ne aby delali z toho vystupu AD prevodnik, i kdyby tam nakrasno ty
spravne spinace byly, tak budou poveseny na dig. zem a dig napajeni toho
procesoru a ne na referenci.
Jde o odpory tech fetu v otevrenem stavu, nikoliv o nejaky namalovany odpor,
ten by tam byl v teto funkci jaksi nanic (i kdyz se ten pull-up realizuje ve
skutecnosti take fetem, a vypina se).
Presnost PWM,Sigma-Delta se da celkem dobre odvodit z rusivych jevu, ktere
tu uz padly, a to z velikosti nesymetrie odporu sinacu a z casovych chyb pri
spinani.
Myslim ale, ze pro vas bude pouziti nejakeho ser. 16bit DA bude asi
schudnejsi :o)

Danhard

  From: Novotný Pavel

  Popravde mate pravdu, take jsem si vsiml obrazku c.50  z ktereho je videt,
ze na portu P2.x je pouze PULL-UP odpor a odpor vuci zemi chybi, ale zaroven
se v datasheetu vychloubaji jak lze PWM vystupy vyuzit (prepnout do modu)
cituji "Dual NRZ 16-Bit Signa-Delta DAC", bez jedine poznamky o nutnosti
pouzit externi logiku, az jsem si rikal, jses blbej a neco ti unika...
  Asi vypustim PWM a  pouziji nejaky externi DAC, napriklad AD5324, ona
presnost u PWM DAC je stejne veci zahadnou.