Poradite pri patku s PWM , respektive s navrhem RC filtru?

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Červenec 24 18:02:17 CEST 2004

To beru jako samozrejme, ze napajeci napeti toho modulatoru je reference pro
ten absolutni prevod na napeti.
Problem je, ze pokud ja takto napajen procesor (treba PIC ma HC vystupni
struktury vhodne na primy prevod na analog.), tak to rusi ubytky na spolecnych
napajecich vyvodech, takze delat takhle dig. voltmetr a rovnou s tim PICem
budit display nebude asi to prave orechove :o)
Nejlepsi by asi bylo udelat kompromisni reseni: 8-bitovou sigma-delta
modulovat 8-bitovou PWM, ale to budeme muset Analog Devices tepve poradit.
A pak ze uz je vsechno vymysleny :o))

Danhard