Poradite pri patku s PWM , respektive s navrhem RC filtru?

Marek Pavlů marekpavlu@mybox.cz
Sobota Červenec 24 15:52:58 CEST 2004

Zdravim,

O ADuC toho moc nevim, ale tyto informace spise hledejte primo v popisu
zapojeni I/O bran.
Tam najdete jak je to zapojeno a mozna, pokud je schema dobre a PWM nema
extra svuj vystup,
ale lze vybirat I/O nebo PWM out, tak by tam melo byt zobrazeno napojeni
na PWM blok procesoru..

Jinak informace o odporech se vetsinou uvadeji v "analogovych"
charakteristikách pro dany procesor, ale taky ne kazdy vyrobce je tam
udava.
Preci jen vystupy jsou digitalni a teplotni zavislost to take nejakou
mit bude.
Vystupy MCU nejsou primo urceny na buzeni nejake presne analogariny,
pokud to neni D/A prevodnik :-).
Ja bych tam nejradeji vrazil nejake elektronicke spinace s definovanym
odporem a mel po starostech.
Pak je to jen otazka toho filtru.

Mimo to je dobre si dat pozor na kmitocet a charakteristiku tech spinacu
pri vysokych kmitoctech.
12.5MHz je docela srumec.

S pozdravem,
                        Marek Pavlu