tepl. do PC

b bb0@centrum.cz
Sobota Červenec 24 14:08:19 CEST 2004

mam to do routeru....ale zjistil jsem ze tam stejne potrebuju akt. chlazeni.
A baterie knoflikova nevydrzi roky ani nahodou... snad tyden...Trochu jsem
ten teplomer upravil aby meril castejc a potom zere vic...
S tou diodou to zkusim...dik.

----- Original Message -----
From: "Saša 'Viky' Svobodová" <viky@zdravotnici.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Saturday, July 24, 2004 10:03 AM
Subject: Re: tepl. do PC

Zdravíčko,

    a je skutečně nutné jej napájet ze zdroje počítače ? Viděla jsem
včera několik moc hezkých skříní, které na čelním panelu mají teploměry
a indikátory chodu ventilátorků. Ty skříně byly za výlohou a určitě
nebyly zapojené do sítě a přesto tyto měřáčky ukazovali. Já si myslím že
odběr toho modulu nemůže byt tak veliký aby se vyplatilo jej napájet ze
zdroje. Ta baterie tam vydrží určitě roky.

Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: viky@zdravotnici.cz