AW: BUZ11 paralelne - IRF9540

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Červenec 23 23:28:59 CEST 2004

Tak jsem to vyzkousel s tim BUZ345 misto dvou BUZ11. Je to vyrazne lepsi a
kupodivu nevim proc produkuje to i min tepla - prestoze proud sedi. Papirove
by to melo byt stejne Rdson temer na chlup, celkove Ptot 150W a proudove
jsou dve BUZ11 lepsi 60A x 42A. Zaver asi takovy pokud do linearniho rizeni
MOSFET tak asi radeji jen jeden dostatecne dimenzovany. Cena 30Kx x 80Kc pro
BUZ11.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.