Ceny (bolo: Re: MC34063)

Petr Lascak hwsoft@seznam.cz
Pátek Červenec 23 23:10:47 CEST 2004

Daniel Valuch pise:
> Je to auto nabijacka, obsahuje plosak, obvod MC34063A, 2 diody, tlmivku,
> kondenzator, velmi pekne plastove puzdro s poistkou (do autozapalovaca),
> toceny kabel k mobilu. Ked mi kamos, ktory ich dovaza povedal cenu som
> skoro spadol z noh - bolo to okolo 55Kc. To uz bola cena pre dealerov,
> to oni na tom este musia nieco zarabat. Stale tomu neverim :-)

  Odhadem je vyrobka pod polovinou teto ceny, nejsem schopen posoudit presne,
  ale odhad;
	DPS	5Kc
	IO	4Kc
	Tlumivka 3-4 Kc
	Plast	5Kc
	prace 	0Kc (nevyznamne a skryte v rezii)
	diody	2Kc
	kond	1Kc
	ostatni	3Kc
  No a patom jeste 2-3 Kc rezie a je to. Pokud toho delaj vic jak 500K
  ks rocne tak maj jeste lepsi ceny. Nedavno jme resili ceny a jako
  nejdulezitejsi se jevila plocha kremiku u aktivnich soucastek, tak se
  muzem treba u uP dostat na petinu az desetinu ceny uz u nejakych
  milionovych serii, jak proste ze :).
  Jinak neplati, ze je vzdy jihovychodni asie levnejsi, nedavno jsem
  koukal ze nejmenovana tuzemska spolecnost je pouze o nekolik procent
  drazsi nez asiati,
  Ale co se tyka kompletniho vyrobku, tam asi konkurenci nemaji.

--
        Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec