AW: BUZ11 paralelne - IRF9540

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červenec 23 19:05:37 CEST 2004

Zkusim jeste poteoretizovat.

PDF k IRF9540 je na:
http://c213-100-118-115.swipnet.se/audio/datasheets3g/Intersil%2DIRF9540%2Ep
df

Zalezi dost na tom, jaky proud pres MOSFET tece a take jaky je to typ. Kdyz
si vezmu uvedeny IRF9540, pak se krivky zavisloti Ids na Vgs pri ruznych
teplotach protinaji nekde v radu jednotek A (FIGURE 7). Tedy pokud mi potece
pres paralelne razene IRF9540 dejme tomu 20A (2x10A), coz zhruba odpovida
Vgs=-6V (FIGURE 5), budou mit snahu se srovnavat, tedy ten studenejsi tam
vede lepe, kdezto pro mensi proudy tomu bude opacne. Myslim ze jde i o to,
ze pri takovem otevreni a ohrati se uz projevi zmena Rds(on) dost podstatne
(FIGURE 9) vuci tomu, jak je otevren tranzistor vzhledem k napeti Vgs. Takze
ne ze by to neslo vubec, ale je potreba asi dost venovat pozornost tomu co
se muze dit pri jakych podminkach.

BTW, pokud jsem se nekde utal, tak to prosim berte jen jako vyplod po dnesku
uvareneho mozku :).

--
Jiri Bezstarosti