MC34063

Michal Krestan krestan@hw.cz
Pátek Červenec 23 14:46:40 CEST 2004

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, July 23, 2004 1:33 PM
Subject: Re: MC34063

S tim osciloskopem to nebyl tak spatny napad:-) Ja cekal, ze na tom neni co
zkazit, ale moji blbosti jsem
tam mel blbou diodu:-( Ted uz to netopi vubec. Asi jsem si to mel drive cele
projit, nez jsem neco napsal.
Jinak ta indukcnost neni take to prave, protoze pri vetsim zatizeni docela
"srsela", tak jsem tam dal jinou a uz
je to cele ok.

        Michal