Sdileny seriovy port

Ales Filip ales_filip@centrum.cz
Pátek Červenec 23 14:18:54 CEST 2004

Hello konference,

  Mám připojený docházkový systém na sériový port, a potřeboval bych
  data z něj nějakým způsobem stahovat do jiného počítače po síti.
  Zkoušel jsem nějaký Virtuální port stažený z HW serveru, ale
  nepodařilo se mi to rozchodit. Sice se na druhém počítači vytvořil
  další sériový port, ale při pokusu o stažení dat to v okně píše, že
  "TCP není k dispozici, a data se ukládají do bufferu". Zkoušel jsem
  to ještě na Oxygen PM s připojenou Nokií, a je to to samé.

  Nevíte o nějakém jiném softu, který by mi dokázal nasdílet ten COM
  port? Všechno jsou WinXP.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic