Test2

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Červenec 23 12:14:08 CEST 2004

On Fri, 23 Jul 2004, AZe wrote:

> Ani po opakovaném odhlášení a přihlášení do konference mi nechodí příspěvky,
> které sám odešlu. U otázky "Přejete si dostávat příspěvky, které jste sami
> zaslali do konference?"  mám zaškrtnuto ANO, zkusil jsme i Ne a odeslat a
> znovu Ano a odeslat, ale stále to nechodí. V archivu hw příspěvek  najdu.

Znamena to ze Vam nechodi prispevky ktere posilate ho hw-list jako nove
(zacatek vlakna) a prispevky kde odpovidate (reply), zatim co prispevky
ktere posilaji ostatni Vam prijdou ?

Vzhledem k tomu ze se objevi v archivu, bude problem bud v komunikaci mezi
serverem nethouse.cz a seznamem a nebo nejakym specialnim nastavenim pri
zpracovani emailu.

Ten email pro Vas jde s From: vase@adresa a To: hw-list@ coz muze byt
povazovano za SPAM kdyz to nesouhlasi se skutecnym cilem. Typnul bych
si nejake spec. nastaveni na seznamu...