Test2

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Červenec 23 10:44:47 CEST 2004

Kotlaba Jaroslav Ing. wrote:
 > Nemlich to same se mi take nedavno stalo.
 > Zavada nebyla na mem prijimaci, ale nekde na serveru (jsem pripojen pres
 > firemni sit).
 > U mne se to spravilo zvednutim telefonu (nekolikerym, nejdrive mi to
 > neveril) a zavolani spravci site.
 > Co s tim delal on, nevim.

nejspíš to padalo do spamů/virů

Pavel Rotter wrote:
> Dobrý den,
>
> také se marně snažím odeslat NOVÝ příspěvek, odpovědi na jiné příspěvky
> fungují ale mé nové příspěvky neprocházejí....

SMTP servery při neúspěšném pokusu o doručení, doručení odloží i o
několik hodin (dnů). Taky mi občas chodí napořed odpovědi a pak teprve
dotaz.

Anebo spam/viry?

Máte poštu na seznamu, zkuste si založit účet jinde.

Já to mám nastaveno tak, že jsem přihlášený 2x. Jednou na seznam, ale
tam se mi HW-news nedoručuje (zakázal jsem doručování), podruhé jinam,
odkud si poštu vyzvedávám a kam se mi hw-n doručuje. Odesílatele mám
přitom ze seznamu.

Po tomto nastavení mě zmizelo 90% procent problémů s konferencemi.

Navíc může být pro někoho užitečné, že seznam filtruje spamy, které
dojdou na seznamovou adresu (já si to vypnul a dělám si to až u sebe).

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!