BUZ11 paralelne

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Červenec 23 08:39:21 CEST 2004

Radek Vicek wrote:
> sezehlej jsem promeroval a mezi S a D ma obema smery asi 180ohmu a mezi G a
> S nebo D asi 2ohmy.

No vidite, ziskal jste dokonce novou soucastku - odpor dokonce v hodnote
z E rady :-D

> S tim ztr. vykonem jsem to take jeste overoval a neni to vubec tak hrozne -
> pri 2A je tam ubytek cca 3V a pri 0.5A skoro 6.5V takze na kazdy pripada
> zhruba 3W. Je mozne ze by se ten druhy nejak nacal? Vzhledem k tomu, ze pres
> toho sezehlika slo napeti na G toho druheho?

POkud se neprekroci max. napeti co gate snese, tak to nevadi. Na buzeni
nekterych fetu dokonce potrebujete vyssi napeti, nez pri kterem pracuji
(viz napr. zesilovace tridy D od TI).

> Nemuze vadit, ze ted jsou T kazdy od jineho vyrobce? Jak dalece se lisi
> stejne soucastky od ruznych vyrobcu?

Nekdy docela dost (kdysi u nejakeho tr. ze srotu jsem nasel rozdil
50/150V), a u IO je to jeste horsi (viz treba pripad 555, ktera se chova
u nekolika vyrobcu uplne jinak nez original).

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list