problem s ICD2

Martin mmz@zoznam.sk
Pátek Červenec 23 08:09:09 CEST 2004

>Pokud F na 5V bezi dobre a LF na 3.3V nikoli, napada mne, ze jste si
>neprenastavil napetovou uroven pro brown-out reset a to to pak bezet ani
>nemuze. Nemate BORV0 a 1 nastaveny treba na 4.2V ?
>
>Zvlaste pokud pisete toto:
>"- konfiguracne bity by mali byt nastavene spravne (prevzate z chodiveho
>projektu s 5V verziou 8720-ky)"

Som pako, na to som teraz totalne zabudol. Brown-out vzdy pouzivam, u 5V
dokonca na 4.5V, takze pri 3.3V napajani to ozaj nemalo sancu. Srdecna
vdaka, usetril ste mi kopu casu.

Inak tie cipy su revizie 4, d.c. 0331, takze by mali byt v poriadku.
Zato mame 60ks 5V  rev.3  a pri vyssich rychlostiach chodia blbo. Za
mesiac-dva by sa mali dat vonku, ale stale vaham ci ich pouzit - hoci na
3.68MHz. Mate skusenosti ze do 4MHz chodia naozaj dobre?