BUZ11 paralelne

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červenec 23 07:25:03 CEST 2004

Oba T jsou na chladici cca 150x40x25 a nad nim je jeste vetracek, ktery
zajistuje odtah z krabice. A jsou zapojeni jako linearni stabilizator - G
ovladane pres dalsi tranzistor.

Ten sroubek u toho druheho me napadl a dotahl jsem jej - nicmene je to porad
stejne. Zda se, ze to nejak souvisi s teplotou - muj dojem ze se hreje
takovou exponencialni krivkou - nejdriv zvolna a pak to nabira kalup. Ten
sezehlej jsem promeroval a mezi S a D ma obema smery asi 180ohmu a mezi G a
S nebo D asi 2ohmy.

S tim ztr. vykonem jsem to take jeste overoval a neni to vubec tak hrozne -
pri 2A je tam ubytek cca 3V a pri 0.5A skoro 6.5V takze na kazdy pripada
zhruba 3W. Je mozne ze by se ten druhy nejak nacal? Vzhledem k tomu, ze pres
toho sezehlika slo napeti na G toho druheho?

Nemuze vadit, ze ted jsou T kazdy od jineho vyrobce? Jak dalece se lisi
stejne soucastky od ruznych vyrobcu?

RadekCX