fotoblesk

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Červenec 23 03:02:11 CEST 2004

Pokud by to byla zhaseci elektroda, tak musi byt proudova, tedy zatavena
dovnitr vybojky.
Funguje to tak, ze pres mensi pomocny kondenzator (sepnutim tyristoru) se
stahne vyboj na pomocnou elektrodu, kondenzator ale proud neudrzi, a mezitim
zhasne ionizace k puvodni minusove elektrode. Takovy blesk umi jen zkratit
delku zablesku, ruzne predblesky a pod. nejsou mozne!
Ten ovinutej dratek je normalni zapalovaci elektroda.
Danhard