problem s ICD2

Martin mmz@zoznam.sk
Čtvrtek Červenec 22 15:08:47 CEST 2004

>- pouze pro jistotu se zeptam, zda jste opravdu v debug rezimu a bezi oscilator :-)
>
>- skusil bych snizit frekvenci oscilatoru, mozna se jedna o stejnou chybu jako u 877 na 20MHz ??

oscilator bezi. Mam tam 3.6864MHz, povodne som chcel v PLL, ale teraz ho
mam ako XT. Revizia cipu je 4, takze tu by mal byt problem s vyssimi
frek. odstraneny (aspon podla erraty :-)

>- skusil bych dat 22p mezi PGC a PGD

mozem, ale programovanie prejde ok, tak tomu velku sancu nedavam

>- 8720 jsem zatim nikdy nepouzil, ale co se vratit k starsi verzi MPlabu ??
>na 6.6 je pomerne dost stiznosti

Kazda verzia mplabu ma svoje "musky", ale nezda sa mi ze je to v tom.
Vcera som s nou ladil tu 5 voltovu dosku a ziaden problem nebol. Zajtra
ju budem mat spat, tak preistotu pustim tento "fw" do nej aby som si bol
isty. Asi bude nieco v hw, ale co ??? Uz som oprel aj PGM vyvod o zem
hoci to icd nepredpisuje. No nic, radsej to dnes zabalim, aj tak je
strasne teplo...
Vdaka za snahu.