elektrina v panelaku

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Čtvrtek Červenec 22 14:33:48 CEST 2004

Ale pánové, kdo má hliník, především musí pravidelně utahovat svorky (snad
by se mělo každé dva roky?), jinak to skutečně nemůže fungovat. Hliník ve
svorkách "teče" a za pár let se jen lehce dotýká přes vrstvu oxidu. V baráku
co máme firmu, máme poctivého revizáka a ten nás dokonce donutil odtáhnout
skříně, za kterýma jsou zásuvky. To změření je jen aby se ujistil, že je to
dotažené dobře a že tam není nějaký jiný prů**r
Anděl
.