SIM klon SW [Re: Kdo dovazi cipove karty Green2]

V P vvitty01@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 22 14:05:08 CEST 2004

Software je volne ke stazeni,
treba na www.id2.cz
pro pohrabani se staci podivat na konferenci scards na pandore.
nebo google:simemu , klonovani SIM, ...

a kdyz uz jsme u toho, tak mam jeste porad jak karty, tak ctecky doma, takze neni problem je prenechat za rozumnou cenu :)

Spis je problem, ze nove karty uz klonovat nejdou.

--
Ceny Green2/Black(256K) (postovne 80 Kc dobirkou / 30 Kc platba prevodem)

Pocet kusu	1ks	2ks	3ks	4-10ks  11+ks
Green2 ISO	350,-	320,-	300,-	250,-   240,-
Naprogramovani  +20,-   +15,-   +15,-   +10,-   +10,-
Format PlugIn   +30,-   +15,-   +15,-   +15,-   +10,-
kontakt radeji na vvitty[zavinac]seznam[tecka]cz

> Tak kdyz uz jsme u toho,
>
> mate nekdo k dispozici soft pro ty PICky, co jsou v techhle kartach,
> ktery by umoznoval emulaci nekolika GSM SIM karet pro ucely
> klonovani?
>
> Ja vim, ze si ten kod kazdej z klonovacich frajirku jiste strezi
> peclive jak kyblicek na pisecku, ale tak nejak se mi nechce psat si
> to cele od nuly (to spis se na to podivat a trochu se v tom povrtat,
> to muze byt zabava), takze ma-li to nekdo z vas [rozumnych],
> nepodelil by se?
>
> Dik moc a zdravim,
> MP

První tajné fotografie nove Škody Octavie Combi!
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=76077