elektrina v panelaku

Ales Donda ales_donda@adsoft.cz
Čtvrtek Červenec 22 14:04:22 CEST 2004

Pri revize se zkoumaji predevsim prechodovy odpory. Resp. impedance site
proti uzemneni. Tzv. ochrana pred dotykem.
Jakmile je zarizeni v chodu (myslim pevne pripojena), tak byva obtizne merit
izolacni stavy, ale i ty se meri.

Behem revize, ktera by se mnela provadet nejpozdeji po 5 letech, se na
zavady tohoto typu prijde. Bohuzel neni sila, ktera by naridila delat revize
v bytech. Vse je to na vuli vlastniku.

Spoje musi zustat chladne, jakmile zacnou svitit, je to hodne spatne :)

Aleš Donda - revizní technik vyhrazených zařízení
WWW: http://www.revize.info

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of
jirka7a@seznam.cz
Sent: Thursday, July 22, 2004 1:20 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: elektrina v panelaku

> Skuma revizia aj prechodove odpory, alebo len izolacny stav?

No pred 3 lety jsem byl panelkovem byte o ktery se snad pecovalo (byl
druzstevni).

Ovsem, kdyz jsem si zapojil lednicku, tak normalne hnedle v liste pod hodiny
svitil u zasuvky spoj a to lednicka byla v druhe mistnosti. Svit byl videt
pres listu, kdyz lednicka zapla. Prisel jsem na to snad v noci, ovsem i ve
dne to bylo videt. Nekdy spoje pod srouby nedrzi, ... .

Na to by preci mel nekdo prijit, kdyz by to radne kontroloval ?

Jirka