Jak zmerit vnitrni odpor baterie ? - KAISE SK-7720

Martin Šátek martin.satek@jano.cz
Středa Červenec 21 22:45:50 CEST 2004

Nazdar
Takze nejdrive, tu upravu jsem si udelal ja.
Duvod byl ten, ze jsem tehdy koupil 7720 jelikoz rozdil byl 1000,- a ja si
rekl, vystup na osciloskop nepotrebuji.
Asi za rok jsem se chtel podivat na prubeh proudu a napeti pri startovani
motoru, takze jsem provedl tu upravu.
Budu se snazit upravu zverejnit co nejdrive.

Dalsi vec je ta proc ma cenu upravovat 7720.
ROZDIL NENI V CENE
Rozdil je v rozsahu napeti a dost podstatny !
7720 umi napetí do 650V a 7722 jen do 250V
Takze si s nim 380V ( ted uz 400V ) nezmerite.
A mit klestak za deset litru a vedet ze ho nemuzu nacvaknout na sitovej
rozvod by me dost sr.........

Martin