Pt cidlo do 800stC

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Červenec 21 22:28:36 CEST 2004

Nepoptaval jsem to ja, ale predpokladam, ze vim kde to bude pouzito a cidlo
bude v jimce tkaze chranene. Kouknu na to.

RadekCX

P.S. Pro p.Hanzala - idealne se jevi
http://www.vidivici.cz/zpanp/pdf_soubory/312.pdf ale je to bohuzel
termoclanek - je to primo urceno na to - i material pouzdra je INCONEL
(akorat jsem nejak nevylustil delku toho clanku)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of pyjan
Sent: Wednesday, July 21, 2004 10:20 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Pt cidlo do 800stC

prolistuj si katalog www.zpanp.cz
v čidlech je měřicí platinový odpor 3,5 x 15mm s vinutým Pt odporem a
platinovými vývody o délce 30mm. Samotné čidlo lze umístit do prostoru o
+800°C. Pokud prostředí nebude na něj agresivně působit.
Čidla nejsou obrovský, je to průmyslová standardní armatura.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0430-2, 21.07.2004
Testovano: 21.7.2004 22:28:36