fotoblesk

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Červenec 21 21:45:19 CEST 2004

No ve vetsine vestavenych blesku jsou IGBT dokonce jich tu par mam a
prachsproste tu vybojku spinaji. Pokud Vas to zajima hledejte od Fairchildu
PDF:

AN9006
IGBT Application Note For Camera Strobe

Pokud to nenajdete muzu vam to nekde vystavit ke stazeni. Jsou tam i
konkretni zapojeni tech blesku.

RadekCX

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0430-2, 21.07.2004
Testovano: 21.7.2004 21:45:19