Pt cidlo do 800stC

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Červenec 21 21:32:15 CEST 2004

Nejak jsem u cidel Intrax nepochopil jak je mysleno ze muzou tedy merit do
800stC aspon to maji na sve strance. Jak tedy chteji merit tech 800 kdyz
jsou jen do 400stC. Jeste bych pochopil pokud bude cidlo v nejake jimce,
ktera to oddeli, ale ten prestup toho tepla tam urcite bude.

Fakt by me zajimalo jak to v Intraxu mysleli. Vy jste se jim nakonec
dovolal?

RadekCX

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0430-2, 21.07.2004
Testovano: 21.7.2004 21:32:15