USB interface BitScope

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Červenec 21 18:46:49 CEST 2004

Jiri Vojtek napsal(a):

> Muzete :))
> Chlapci maji viditelne zkusenosti, takze jsem si to nechal poslat s
> poznamkou Educational use only - coz i je i pravda a oni to vtipne poslali s
> deklaraci ceny pro celniky 100 dolaru. Vzhledem k tomu, ze to bylo pred
> vstupem do unie tak to slo bez cla.

Hmmmm....tak jednak uz jsme "tam", jednak bych musel lehce
zalhat.....zkusim si overit sazbu, jestli se mi to vubec v tom silenem
celnim sazebniku podari

  > Jestli to budete objednavat,  prihral bych si polivcickua nechal si
poslat
> jeste jednu osc. sondu.

Jo, to bych klidne udelal, jenze zdaleka nejsem rozhodnuty, ani zda
vubec, natoz jak, kde a kdy. Pan Hanzal by byl jednodussi, jenze zalezi
na cene a na terminu (kdyz uvazim, ze na dvakrat polozeny dotaz k
Bitscope jsem dostal odpoved az asi za tyden :-) ...)

Mimochodem - k tomu "nepasuje" std. osciloskopicka sonda?

--
Jirka